Yoga

God kväll bloggen! har varit på yoga me olivia idag, de va ganska skönt sättt att avsluta helgen på man säg nästan och sov xd Efter yogan så åkte vi till donken och där åt jag min sena lunch en cheseburgare, sen åkte vi hem till emelie och hämatade olivias extra hjälm (moppehjälm asså), sen drog vi hem och nu har jag precis färgat håret. Jag har samma hårfärg som jag använt dom senaste gångerna alltså mörkare, mocka chokladbrun heter färgen. Jag vet inte om de blev bra eftersom håret fortfarande är blött, men jag har blivit super nöjd alla andra gånger så tror inte att de skulle vara anorlunda den här gången. Det är på ett sätt jätte synd om mitt hår för så mkt som jag uttsätter de för så kan de ju inte må så bra, men med lite inpackningar så kommer de nog bli ändring på de. Nej men nu ska jag lägga mig och sova framför tvn ett tag tror jag, ni får ha en bra kväll puss&kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0