Torsdag Fina Fransar <3

Heej bloggen nu har jag varit borta hela dagen, först va jag och mamma i täby och lämnade tillbaka min jacka. Vi köpte också en ny jacka till mig som jag också ska byta till en mindre storlek eftersom den vi köpte va för stor för mig, upplevde aldrig de i affären men såg de när jag kom hem så mamma ska byta den imogon. Men efter täby så drog jag och mamma till hennes jobb och åt mat som vi hade köpt och tagit med, jag åt wok. Sen vid ett så fick jag mina ögonfransar och bryn färgade och noppade, mammas jobbarkompis som gjorde de Lena va urgullig verkligen har aldrig träffat henne eftersom hon är ny. Men jag ska i alla fall dit igen om 6-7 veckor och göra om de, blev verkligen super nöjd me resultatet mina ögonfransar blev ju äntligen SVARTA!!!! ;D Nu på kvällen va jag och olivia och tränade ett halv pass, hahah varför ett halv pass undrar ni säkert? jo för att båda fick ont i skulderbladen och skit så vi gick därifrån och gick till ICA och köpte tränings choklad ni vet sånt där som man ska äta efter man tränat typ geomax eller va dom nu heter, fast olivia köpte kexchoklad. Kvällens planer hittills är Idol me mammsen, men ska dra nu eftersom de börjar om någon minut bara. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0