Tisdag sjuk

idag har jag varit hemma från skolan pga jag mådde as illa när jag vaknade i morse har ingen aning om varför men de va inte kul i alla fall. Så har i alla fall bara varit hemma och kollat på tv och ätit en underbar lunch, jag åt sallad med grön/röd sallad, rucola, gröna/svarta oliver, tomat, gurka, soltorkade tomater och sen ett stekt ägg till de. De va muma, men tror att jag stekte ägget lite för länge smaka lite bränt. Jag har ju en engång bestämmt mig för att bli smal och vältränad men nu känner jag att jag faktiskt har kommit en liten bit på vägen, nu tycker ni säkert jag låter jätte kroppsfixerad men jag är faktiskt de när de kommer till mig själv  fast jag är inte alls kroppsfixerad när de gäller andra. Men jag har tränat nu fyra veckor ungefär och minst två pass i veckan, skulle på ett pass idga men jag kan ju inte de eftersom jag va hemma idag. Men då tänkte jag att om jag mår bättre imorgon så kan jag ju gå på ett medelpass eller något sånt annat, vi får se. Ska alldeles stax sätta mig ner och skriva om hur en bedövning fungerar och om varför människan har den största hjärnan relativt sin kroppsstorlek, låter otroligt intressant eller hur höhö. Men om jag ger det en timme så har jag one tree hill och the hills på tvn sen och det är självklart alltid något som man inte vill missa. Men ska sätta igång nu ni får ha en fortsatt trevlig idag, puss&kram


Hittade dom här otroligt fina bilderna på Aundrina Patrige även känd som min stora förebild!

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0