Stand out

Ingen träning för mig idag inte ^^ för lat helt enkelt, eller sanningen är den att jag faktiskt hade glömt att de började 16.30 sen så upptäckte jag se när klockan va 17.25 så jag va lite sen. Men men så kan de gå, ska nog inte göra nått ikväll eftersom jag ska upp vid åtta imorgon för att jag ska åka med natta till södertälje och kolla på makeup artisten Eddie Funkhouser som skapat märket E.FUNKHOUSE NEW YORK, jag har själv inte något smink därifrån men natta har allt sitt smink av honom. Jag har haft en ögonbrynspenna av honom men inget mer. Va ska ni göra ikväll då? jag har bakat så ska frossa i mig lite kladdkaka och sen se någon mysig film och bara somna framför den, det är nog det bästa som finns.

Nu kommer mor hem med min SKINNJACKA!! ;D JAA!! så nu har jag varit nere och kollat på den och jag älskar den sen bad jag min moder att köpa nya svarta vanliga string trosor men hon hörde tydligen FEL och köpte hipsters istället vilket jag hatar men hon skulle köpa svarta string till mig någon annan dag istället vilket jag verkligen hoppas eftersom de är dom trosor jag använder mest, men jag kan ju inte tycka illa om mamma efter att hon köpt en skinnjacka till mig som kostar tre gånger så mkt som jackan jag först köpte, precis hela 1500kr kostade den <3<3 tack älsklings mammsen<3

Kameran är slut på batteri just nu så lägger in bild senare ikväll eller imorgon ha de bra sålänge puss&kram


Låten är så jävla bra !! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0