For the moment

God morgon, jag gick upp för kanske en och en halv timme sen. Sen dess har jag bara legat och kollat på tv och ätit frukost, drack faktiskt te i morse vilket va jätte gott. Dagens planer då? hmmm... jag vet inte riktigt va som kommer hända, eller jo jag ska på ett träningspass ikväll tror att jag också ska köpa hårfärg de va ett tag sen nu. Jag tog precis en bild när jag sitter här framför datorn och indåg att jag har fått mycket större vader än va jag hade förrut :O rena chocken inte nått som jag vill ha kan jag ju säga. Va ska ni göra idag? okej dom flesta pluggar väll men jag som är ledig va ska man hitta på om man är ledig? :/ aja kommer väll på nått slutar nog med att jag bara ligger framför tvn och äter nått de brukar sluta så. BTW mammi kommer hem me min skinnjacka idag med en mindre storlek äntligen får jag min skinnis!!! ;D ska köpa någon typ av stor vit halsduk till eller en färgglad scharf. Nej men nu ska jag väll lägga mig framför tvn igen, stuntar i gymet idag eftersom jag ändå ska gå på passet i kväll, passet är mkt roligare än gymet. puss&kram

Jag för någon minut sen ^^ OBS vaderna!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0