Eddie Funkhouser

Heej gårdagen va otroligt trevligt, vi blev sminkade av make up artister och kollade på föreläsningar. Det roligaste va Eddie Funkhouser som har skapat makeup märket E.FUNKHOUSER NEW YORK, han va as skön verkligen en underbar människa. Ska om ungefär en halv timme åka till friskis med olivia så ska vi gå på yoga, sen efter yogan ska vi köpa hårfärg. Ska bli mörkbrun igen så va beredd på de, just nu är det mera röd/brunt för att de blekts så mycket. Jag gick upp ungefär vid tio idag och åt frukost, sen la jag mig i sängen och kollade på "Tre systrar och en mamma" underbar film verkligen älskar den bara mer och mer för varje gång jag ser den, så ni som inte har sett den av någon konstig annledning SE DEN!!!<3 Nej men nu ska jag ta och packa ihop lite grejer till träningen men ni får ha de super bra idag i det fina vädret puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0