Lördag 7 juni (om 6 juni)

Halloj, jag vet att jag har varit grymt dålig på att skriva den senaste tiden men de finns liksom inget kul att skivia om för allt jag har gjort den här veckan är gått till skolan, varit i skolan och typ suttit ute hela dagen, gått hem, lagt mig och solat, lägga sig framför plåtburken och sen gå och lägga sig. Men idag har jag inte gjort de utan igår så sov jag och natta hos olivia i hennes lekstuga :) typ 50 grader varmt där inne, sen gick vi upp typ kvart i nio idag. Typ vid nio åt vi frukost sen plocka vi ihop allt olivia skulle ha med sig sen åkte vi till natta och hämta alla hennes saker sen åkte vi till mig där vi slängde in allt i bilen och sen körde pappa ner oss till båten :) vi åkte till Lådna där vi fick ligga och steka hela dagen, de som gör mig mest stolt är att vi klarade att lägga till själva hhaha xD eftersom vi åkte dit helt själva, fatta najs ;D Men sen låg vi i alla fall och sola några timmar och sen va det hemfärd och allt gick toppen bra, nu på kvällen har vi bara varit ute en snabbis och varit sociala och jag har sjungit as kul! ;D haha xD men jag pallar inte skriva mer nu ska jag sova puss&kram God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0