8 juni Promenad

Nu har jag och mamma tagit en liten promend och guud va mamma gick långsamt, asså seriöst en sengångare går fortare. Men de va i alla fall skönt att stäcka lite på benen, har ju faktiskt suttit inne hela dagen. Det är typ grymt varmt ute tror att de fortfarande är runt 23 grader, och jag gick liksom runt i mjukisbyxor typ as varmt! Aja nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och hemsidor sen ska jag hoppa i säng JUSTE MIN JÄVLA ENGELSKA BOK!!SHIT den glömde jag helt bort, FAN! aja den har ju varit borta i ett halv år haha xD ingen aning om vart den är! ;) ni får ha de bra puss&kram


Ett par enkla bikinis från HM, måste ha någon mer har två-tre stycken nu men man kan väll aldrig få för många ^^  
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0