8 juni Hemma igen :)

Då va jag hemma igen ^^ gårdagen blev bara en lång promenad med natta och wille ganska skönt, sen när vi kom hem blev de bara chill framför tvn. Kom som sagt hem för ett tag sen, på morgonen har jag och mormor kollat på tv och ätit frukost. Klockan tolv eller halv ett rimgde mammi och sa att hon skulle hämta mig så de va bara att plocka ihop alla kläder som låg utslängda på golvet i mitt rum och gå ner till favoriten där jag mötte mamma och sen körde vi hem. Ja, va ska man tänkas hitta på idag då? hmm  "/ ... jag tror att jag ska leta efter min bortsprungna engelka bok som jag ska läämna in imorgon ^^. Aja bäst att jag börjar leta ha en bra dag puss&kram

Brodys (The Hills star)  brorsas kropp tackar man INTE nej till! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0