7 juni Hos mormor&morfar

nu är jag i alla fall hos mormor och morfar och sitter med morfars dator med wille under fötterna ^^ sötnosen :) Har precis mött natta så hon är här nu också. Men vi ska väll kolla lite på tv och sen gå ut en sväng , jag ska äta pizza tilll middag också så jag ska sätta på ugnen snart också så jag kan äta den sen. Just nu är jag helt fullproppad med godis, nästan äckligt mätt hahaha xD men och andra sidan så måste jag ju äta mat också, men ska vänta en stund ^^ jaa nu har jag och amanda snackat om en ny låt och det är walking on sunshine, eftersom den är sommrig ;D Aja nu ska jag vara lite social ha en najs kväll :) puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0