7 juni en stor applåd för Alexandra Nilsson!

Jag va nyss inne på KISSIE blogg och läste detta och jag är bara tvungen att lägga in de här, asså det är jätte många som tycker att hon typ är dum i huvudet men jag tycker det här va jävligt bra sagt av henne :D jätte fint! ^^ en stor applåd för Alexandra Nilsson verkligen! :)

 Sluta jämföra dig med andra! Man tjänar absolut ingenting på att försöka se ut som andra, och varför skulle du vilja se ut som någon annan? Det leder till punkt nummer 2,

Du är unik! Du ska inte se ut som "dom andra", din krop ser ut på ett specielt sätt och det är unikt och vackert, förstör inte det genom att försöka efterlikna tjejerna i tidningarna, för vem är du då?

Är hälsosamt, det kommer inte från rätt mun kanske men känner du att du inte är nöjd kan man alltid träna, äta rätt osv. Det är både bra för hälsan och kroppen, dessutom mår du bättre och kommer känna dig stolt över dig själv!

Täck inte dig själv! Hörde att en tjej skämmdes så mycket över sin kropp så hon gick runt och täckte för magen, why?! Det är klart folk kommer kolla om man går runt och täcker något, nej visa upp dig själv och var stolt! Jag lovar att killarna kommer tycka du är sjukt sexig om du visar vad du går för och är stolt över dina kurvor.

Skelett är inte snygga! Nej, tror ni att killar vill ta tag i ben? Nej, jag lovar er det är så mycket snyggare men en tjej där det faktiskt finns något att ta tag i, skärpning! Var stolt över era korvor!

   
Jennifer Love Hewitt visar sig stolt över sina kurvor, alla ser ju olika ut eller hur? man ska fan va stolt över den man är. Sen måste jag bara säga en sak till, va inte så fokusserad vid vikten för att det är inte den som räknas. Du kan vara smal men ändå väga 60-70kg om du är 160-180cm, och det hadlar inte om att man är tjock utan det är att man är byggda på olika sätt och om man han stora bröst eller störra benstome så väger man också mer och det är inget man ska skämas över, så alla tjejer där ute va stolta över er själva precis som ni är för det är precis som KISSIE (Alexandra Nilsson) säger -Jag lovar att killarna kommer tycka du är sjukt sexig om du visar vad du går för och är stolt över dina kurvor, åter en stor applåd för Alexandra jätte bra sagt! :)

Nu ska jag ner och käka lite sill-lunch med farmor och farfar ^^ ha en bra dag puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0