7 juni Barnvakt till Wille

Morfar kommer och hämtar mig runt fem och då vet jag inte om jag kommer ha dator tillgänglig resten av kvällen, så jag skriver lite nu. Ska som sagt till mormor och morfar och vara barnvakt till Wille willson den vilde (mormor&morfars lilla vovve) eftersom mormor&morfar ska gå på Celine Dion konsert ikväll. Runt sju ska natta & olivia komma dit och vi ska gå ut och gå me min lilla bebis ^^ kommer blider på honom sen så jävla söt  :) juste kom på att jag måste kila ner till favoriten en snabbis också för att köpa lite gott, vet inte heller om jag ska fixa min egen middag i så fall blir det nått as lätt typ pizza haha xD :) Aja har i alla fall nyss packat eftersom jag också ska sova där, och jag måste verkligen bli en bättre packare jag packar alltid ner mer kläder än va jag igentligen behöver haha men man ska väll alltid va på den säkra sidan :) nej men nu har inte jag så mkt mer som jag ska skriva ;P ha en härlig kväll nu allihopa pussar&kramar ^^

Kolla bara på honom så sööööööööt! ^^<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0