4 juni

Idag har det verkligen varit grymt varmt, jag gick upp typ halv åttta idag eftersom jag trodde vi skulle ses i skolan halv nio, men icke då istället börja vi kvart i. Båda mina fruar va borta från skolan idag :( kände mig lite ensam utan er<3 skolan va bara allämt seg, vi hade ensåndär lekdag (tycker vi är lite för gammla för de), de fanns stunder jag börja garva men tyckte mest att de va jobbigt. Skolmaten va färdigtuggad bebismat så strunta i den och tog två knäckebröd istället, sen gick vi runt lite och sen sluta vi vid halv ett. Efter skolan gick jag, emelie och joss hem till mig och hämtade badkläder och sminka av oss sen gick vi ner till båthuset nere vid hamnen och badade och solade i ca 2 timmar, sen gick vi hem till mig igen och bara chilla vi va helt slut eftersom vi inte hade något vatten med oss ner. Sen när pappa kom hem upptäckte han att jag va helt röd :S jätte kostigt för att jag har smörjt in mig jätte mkte idag med solkräm för att jag inte ska bränna mig, men jag lyckades ändå där ser man, där ser man ;) Aja nu ska jag chilla lite framför tvn enstund får inte gå ut mer i solen för daddy, ha de bra puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0