4 juni

GodKväll :) har precis sett ett avsintt av LOST men ikväll är de spec och ska vara dubbelavsnitt så de börjar väll snart igen ^^  jag ska lägga mig i sängen och kolla på de sista avsnittet sen vet jag inte om de är de sista för sesongen någon som vet?. Aja, som sagt har jag blivit grymt bränd idag både i ansiktet och på bennen, så imorgon blir det inte shots och linne :( eller jag kan nog ha linne men de blir nog ett par lite längre byxor och keps + att mamma ska tvinga på mig solskyddsfactor 30 imogon, har haft 8 idag men de räckte tydligen inte. JUSTE HAPPY DAY FOR ME! ;D räkingen för mitt förarbevis kom idag vilket betyder att jag får kortet typ på tis-ons någonstans där ;) blev överlycklig när jag kollade i brevlådan och det stod vägverket på ett utav kuverten :D hoppde omkring och skrek typ WIIEE! ;D jo men de va kul. Nu ska jag borsta gaddarna och sen gå coh lägga mig :) ha de bra puss&kram GodNatt

Älskar denna otroligt glada människa^^ de är nått specielt med skåningar alltid på så jävla bra humör hela tiden - I LIKE THAT! ;D om ändå stockholmare kunde vars så glada hela tiden juu vilken glad huvudstad vi skulle bo i då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0