3 juni

godkväll, ska snart ner till mammi vi ska sitta och mysa lite framför tvn me macka och te. Camilla och oscar va förbi här för enstund sen, och då hade camilla (min extra mammi, antons mamma) bakat bröd mums :) så de ska ner och smackas såklart :) hon är grym på att baka. Nu på kvällen ville inte mamma följa me mig ut och springa så till min besvikelse gick jag upp på mitt rum och körde lite situps, kände sånt där träningssug nu på kvällen aja kanske springer en liten runda imorgon slutar ju trots allt vid ett imorgon så ;).  Nej men dehär blir nog sista inlägget för idag, men ni får ha de bra så hör jag av mig imorgon puss&kram God Natt

Dom är så söta ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0