29 juni

Hej bloggen dåligt skrivande av mig, sorry. Idag började jag dagen med att äta havregrynsgröt (äckligt), sen va jag ute och sprang enstund också har jag målat garaget. Det har varit ganska varmt och jag känner mig verkligen inte som en skönhet utan sminket och i målarshots, usscchh gillade det inte. Nej nu ska jag inte klaga mer, jag har övertalat en kille i klassen att fråga några andra om dom vill följa med till grönan på ons, för de va faktiskt mina planer ska till grönan på onsdag eller förhoppningsvis i alla fall de kommer nog bli as kul om det blir av ;D . Men först måste jag ta mig igenom två dagar med golf, usscchh får se hur de går ska möta anton halv nio så ska vi ta mopparna tillsammans dit. Aja ska hoppa i säng snart tror jag eftersom jag typ måste gå upp halv åtta imorgon :O jobbigt, jobbigt men ni får ha de bra önska mig lycka till!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0