29 juni Blodinbellas nya kropp

Tycker att Blondinbella har fått as snygg kropp efter sex månaders träning och kost utan kolhydrater! verkligen :) Jag måste komma igång med träningen och få upp kroppen i konditon för min kropp mår inte bra nu av allt skit den får. Men jag ska ju iväg på golfkurs på måndag så de kanske ger lite i alla fall, tänkte springa imorgon också ska försöka springa varannan dag sen är det ju en annan femma om jag kommer att hålla de men vi får se ^^ åååå va jag blev sugen på en avocado(?)macka nu, det är otroligt gott särskillt på knäckebröd ^^ mums! nej men nu ska jag hoppa i säng om jag ska palla upp imorgon, ska bli fint väder har jag hört så jag ska väll sola lite sen ska jag måla lite också de har jag lovat mamma :) ha de bra God Natt

puss&kram

Blondinbellas nya vältränade kropp, riktigt bra jobbat själv orkar man träna max 2 veckor hahaxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0