28 juni Musik

Just nu sitter jag och lyssnar på olika låtar från förra året, för cirka tre-fyra år sedan så älskade jag och natta Avril Lavige hon satt över allt i nattas rum på väggarna och på dörren, visst jag älskade hennes musik jag me men jag va inte så besatt haha xD två år sen så va det Kelly Clarksson och Jesse McCartney året efter de så va de enbart Beyonce (i alla fall under tidig vår 07) som vi lyssna på hela tiden och i år har vi inte sprecielt lyssnat på någon, om man ska titta på den vi mest ha lyssnat på iår hittils så är det nog hmmm... haha nej jag har ingen aning har varit så mkt blandat men för mig har det mest varit simple plan på senaste tiden tror jag ;)Fast jag lyssnar ju på det mesta, har bara haft en simple plan period, nej ska lyssna vidare hör av mig innan jag lägger mig.

Vad lyssnar ni på för musik?

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0