26 juni Caroline goes :S

haha xD ni har ingen susning om vad jag gör nu, jag kollar runt på lägenheter. Jag fick ett sånt ryck typ va händer när jag fyller 18 kommer jag ha råd med en lägenhet då? jag blir faktiskt lite rädd när jag tänker på det för jag har ju inte mycket pengar alls nu undra hur de då kommer bli när jag blir äldre, nej jag har bestämmt mig ska lägga undan tvåhundra varjemånad så jag kan ha bra användning av dom när jag flyttar hemifrån. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att jag kommer att bo hemma ett tag kanske till och med ett år så jag kanske inte flyttar försen jag är 19, men en sak är säker och det är att jag kommer behöva mycket hjälp av mamma och pappa när jag ska köpa lägenhet tror faktiskt att jag ska fråga mamma lite redan nu, lite om betalning och skit. Hahaha jag vet om natta skulle läsa det här skulle hon sitta och as garva just nu, hon har inte ens tänkt på de och jag fundrar redan nu vilken soffa jag ska ha när jag får en egen lya haha xD jag växer upp lite för snabbt, men tiden bara springer iväg. Det är ju faktiskt bara 3år kvar tills vi måste sköta om våra egna liv, det är faktiskt inte så lång tid tänker på mina kompisar som är äldre än mig dom som är 17 nu har ska ta hand om sig själva redan nästa år åååå allt går så fort, jag blir förvirrad : /. Ja, man får ju i alla fall möblerna från sitt rum så man får försöka skaffa så mkt man kan jag vill ha större tv haha xDaja de löser sig jag kan ju önska mig en ny tv ^^ neej men nu måste jag samla tankarna lite ha de bra

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0