25 juni God kväll ^^

God kväll bloggen ^^ carro den late har kollat på tv hela dagen i stortsätt xD Har varit ute engång idag och det va när jag skulle ställa in moppen i garaget, annars har jag bara varit inne. Jag känner mig otroligt uttråkad och vill bara hitta på något men det är inte så lätt när alla ens kompisar är borta, jag är inte den typen av människa som skulle klara av att leva ensam, jag skulle aldrig klara av ensamheten skulle bara sakna sällskapet. Det är en stor annledning till att jag vill skaffa en hund när jag flyttar hemifrån, jag behöver någon att komma hem till en riktig liten kompis och därför passar en hund in så bra i det sammanhanget ^^ En sak att fundera på är, kommer jag blogga om fem år? då jag förhoppningsvis pluggar på högskola och har flyttat hemifrån, eller är bloggandet bara en såndär trend som är modernt just nu? hhhmm... lite att fundera på. I vilket fall som helst så hoppas jag att jag kommer blogga då, se hur mycket livet har förändrats från att man va 14 tills man är 20. Nu ska jag kolla runt lite i andra bloggar, ni får ha de super

puss&kram


Nått sånt här gosigt ligger jag kanske och gosar med om några år ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0