25 juni Dåligt skrivande!

Jag vet att jag har varit otroligt dålig på att skriva i bloggen, men anledningen är att jag faktiskt inte vet vad jag ska skriva om. Mina kompisar åkte iväg på konfermationsläger idag och ska va borta en vecka, så jag blir själv :( lite tråkigt. Men jag ska ju gå golfkurs med Anton haha xD och jag vet inte ens när den är vilket känns lite pinsamt, men va ska man säga - jag är inte så insatt ^^ vilket är sant. Idag blir det bara chill som alla andra dagar skulle jag tro, fan jag gör ju inget annat än att sitta hemma och äta bullar x) jag är helt enkelt för lat för att göra nått annat. Nu ska jag fortsätta göra ingenting hoppas ni får en super bra dag, de är ju ganska bra väder ute ^^

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0