24 juni God morgon

heej bloggen :) allt bra med er? med mig är det bara bra, ganska trött men annars är de super. I förrgår va jag hemma hos emmi, vi hade tjejkväll jag, joss hon och jenny jätte trevligt hade vi ^^ sen vid halv tre så fick vi alla följa jenny hela vägen till centrum från emelie för att hon inte vågade gå själv och de spöregna så vi blev as blöta, men påvägen hem sen så snacka vi gammla minnen och de va as mysigt, att gå och snacka om både roliga och dåliga saker i regnet kan jag rekomendera, de är as mysigt. Jag och emmi sprutade utkräm på joss när hon sov haha xD men vid halv fyra så hade emmi och joss somnat i soffan och då va jag fortfarande vaken så jag la mig på golvet och kollade på girlmore girls som började tjugo över fyra ;D hahaha xD sen somna jag kanske vid tio i fem sen väckte joss och emmi mig vid fem och då skulle vi gå upp och lägga oss i emmis säng istället, och alla tre somna typ direkt. Sen va de jag som va uppe med tuppen (not) vid elva så jag väckte joss och emmi sen så gick vi ner och kolla på tv med chipsen haha xD

Gårdagen spenderade jag,joss och emmi i täby centrum där vi bara käkade och kollade lite på kläder, sen åkte vi hem med buss och då fick joss först sitta brevid en gubben som va jätte närgången haha xD men vi tog i alla fall bussen hem till emmi så tog jag och joss moppen, jag körde hem henne sen hem själv i spöregnet jätte mysigt höhö. Sen när jag kom hem fick jag lukten av nybakade bullar, typ de bästa som finns. Då hade i alla fall min lillebror och oscar bakat bullar ^^ så dom fick jag smaka, jätte goda. Sen satt jag framför datorn hela kvällen, hjälpte pappa att bädda sängen för han kan inte göra de själv just nu. Men annars satt jag bara och chilla framför där, sen fick jag och la mig runt halv tre tror jag, somnade såklart på dirren as trött xD Sen vaknade jag kvart över tolv idag helt sliten och med gårdagens smink på för att jga inte orkade sminka av mig igår va verkligen helt slut, men ja nu ska jag göra nått bra, ska börja med att bädda sängen tror jag ni får ha en toppen dag

pussar&kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0