22 juni Allt är bra

Så nu är pappa hemma, han kom faktiskt hem redan igår klockan halv tolv. Farfar fick åka hem i morse, både farfar och pappa har varit på sjukhus. Tänkte inte gå in på vad de är med farfar för man vet inte riktigt 100, men pappa halka i alla fall i ribben när han va ute och åkte igår och slog axeln ur led så de kom en helikopter som fick ta han till akuten, men han mår i vilket fall som helst bra nu, tur de. Har precis fixat mig, duschat och sminkat mig mm och nu sitter jag och väntar på joss som ska komma hit, och vi ska väll hitta på något sen ikväll så blir det tjejmys hemma hos emmi. Va ska ni andra hitta på en molnig dag som den där då? vi får se va jag och joss kan tänkas hitta på, nått blir de ju alltid de är jag och joss vi hittar alltid på saker, även om de inte är så kloka saker vi hittar på så är de i alla fall nått haha xD ni får ha en bra dag även fast de är ganska dåligt väder

puss&kram

Jag är så seriöst, tycker att man måste få lägga ut såna här bilder ibland ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0