2 juni

Heej i värmen ^^ de är as skönt ute, och har ju varit de hela dagen. Idag har vi haft två prov och de gick ganska bra på son tror jag men matten vill jag helst inte snacka om kommer typ få IG i matte den här terminen :( men va ska kan jag göra nu liksom betygen sätts på onsdag och idag skulle allt typ senast vara inlämmnat. Men vi i spanska gruppen va i alla fall vid solberga idag, och såklart så fick jag och joss flum och hoppa i vattnet me byxor och bh haha xD men de va skönt fast sen är de ju skönt att höra att allt som lever i den där sjön liksom aldrig försvinner dom dör där och skiter där så de är typ as smutsigt ussscchh! "/ mår illa av tanken. Men i alla fall efter de så åkte ett blött jag hem till mig för att slänga på mig lite smink och nya kläder för att sedan bege mig till centrum me frun min olivia. I centrum köpte vi fiskpinnar xD, godis, nötter och LOKA :) sen åkte vi hem till våran älskade fru natta och hämta henne och åkte hem till olivia. Hos olivia är de renarama lyxen på sommarn både pool och spa, så vi låg och stekte och bada i någon timme otroligt skönt ^^ sen gick vi ut och gick lite för i alla fall jag mådde grymt illa efter godiset vi ätit. Efter den lilla promenaden som va barfota (grymt mysigt, sommarkänsla ^^ ) så stekte vi lite fiskpinnar och gjorde potatis mos och åt de till middag ;) mums ^^ sen satt vi bara och snacka ett tag om allt mellan himmel och jord, sen körde olivia hem oss gullunge ^^ hon är så snäll :) men nu är jag i alla fall hemma och ska typ lgå ut enstund innan solen går ner :) ni får ha de bra puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0