19 juni Hej då Bloggen :'(

Miss ta mig inte där, jag ska inte stänga ner bloggen eller så utan jag ska bort med båten över helgen vilket betyder att jag inte kommer kunna skriva nått. Idag har jag varit och klippt mig med mamma i täby, mamma palla inte åka till centrum lat som fan som hon är skyller på att hon är stressad. Så de blev raka vägen hem eller en sväng förbi favoriten också. I övrigt så blev jag faktiskt nöjd med klippningen, han toppa lite bara så de va skönt att bara få de uppfräschat. Köpte också lite hårprodukter och det kommer lite bilder på dom, men ja vad ska jag mer säga? nej jag har faktiskt inte så mkt mer att säga så jag ska börja packa mina grejer som jag ska ha med mig sen åker jag ut i stockholms skärgård i helgen med familjen, ja men ni får ha en super bra midsommar firande så hörs vi på söndag när jag kommer hem. Kameran är med så de blir nog lite bilder också :) pussar&kramar Glad Midsommar ^^

Hårprodukter från vänster 1. En värmeskyddande gel 2. Hårinpackning 3.Shampoo 4. Hårspray
Alla produkter är från Waterclouds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0