17 juni Städdag idag igen ^^

Nu kan jag stolt säga att jag har fått ganska mkt gjort idag, jag har sprungit, duschat och städat hela unddervåningen. De luktar ny torkade golv över hela huset jätte mysigt, sen har jag dammsugit sofforna och golven, jag har till och med dammsugit mamma och pappas rum och bäddat deras säng. Men jag känner mig i alla fall otroligt stolt, jag pratade med mamma nyss i telefonen och hon sa att hon skulle köpa nya veckorevyn till mig sen att hon fixat en klipptid till mig på torsdag då hon ska klippa sig, för då kunde kan tydligen klippa mig medans mamma satt me färgen i håret och hon sa till honom - Klipp inte mycket alls på caroline även om de behövs så gör de inte för hon vill verkligen inte de, så jag tror att han har fattat att han inte ska klippa så mkt. Jag själv sa till mamma om han klipper av mig halva håret ska jag ha löshår!! så får hoppas att han inte klipper mkt alls för jag vill inte gråta när jag åker hem från frisören den här gången. Men, men de blir nog bra, jag har typ precis ätit lunch eller för en halv timme sen kanske, men de blev pizza igen (åt de till middag igår ju). Nu ska jag ut och kolla på sjunde himlen pussar&kramar

Mina två fruar ^^ nere vid hamnen förra veckan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0