17 juni OMG va ska jag ha på mig?!

Kom nyss på ett stort,stort problem! jag har inget att ha på mig på midsommarafon...de måste shoppas nya klänningar! men mammi min är typ as lat och pallar inte åka med mig till täby en kortis för att shoppa lite och sen luncha. Jag måste verkligen ha nått nytt att ha på mig, de räcker med en jätte lätt vit klänning eller en gul asså skitsamma bara den är enkel och söt till midsommarklänning och jag vet att jag bara ska va ute på sjön i stockholmsskärgård men jag vill ändå va fin när det är midsommarafton. En annan grej jag vill ha de är en mjukisdress typ svart, rosa eller någon annan rolig färg jag har faktiskt inget sånt jag har ett par mjukisbyxor och det är mina KSSS men till dom har jag ingen tröja, så då tycker jag att jag lika gärna kan köpa ett nytt set i någon rolig färg. Om jag inte kommer iväg me mamma imorgon så åker jag in till centum me moppen och köper lite nytt smink i alla fall jag tjänade ju 200kr idag när jag städade så nått blir de. De finns mkt nytt smink jag vill ha men här är lite som jag känner lite extra för just nu och det är en typ brunskimmrande kajal, solpuder (jag har redan men skulle gärna ha ett nytt), ny mascara vattenfast, ögonskuggor i mörkare färger, en conceler, en primer eller en ny fundation det är de mitt hjärta dunkar lite extra för just nu. Aja nått blir de i alla fall tänker inte sitta hemma som jag gjorde idag, men va ska ni andra göra på midsommar då? alla mina kompisar ska iväg emelie och olivia ska ner till västervik, natta ska till dalarna och joss ska nog också ut med sin båt skulle jag tro. Det ända jag hoppas på just nu är att de blir bra väder och att vi ligger på nått ställe där massa andra ligger så de inte är helt dött för de är ju as trist :( Aja nu har jag inte mkt mer att säga, ska hoppa i säng faktiskt klockan är ju snart elva haha xD jag är faktiskt trött efter allt städande idag, ni får ha de bra pussar&kramar God Natt

PS: Misstag av min de va tydligen sesongstart för I huvudet på Gynning förra veckan, eftersom jag har en sån petig bäsis så påpeka hon de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0