16 Philip får en ny mobil, jag får en bulle

Nu har pappa varit hemma och han hade me mig två mobiler och två bullar, philip fick en bulle och en mobil, jag fick en bulle för den andra mobilen skulle mamma få :( visst hon skulle behöva en ny men jag skulle också gärna vilja ha en ny, jag har ju den här "fjortis" mobilen som är rosa, och den har ju spegel på framsidan och därför blir den då mkt repig specielt när man har haft den ett år och jag får inte byta försen i jul :'( när mitt abenemang går ut. Mobilen börjar också bli störd ibland, inte den bästa mobilen kan man ju säga men ajg är en tjej som älskar rosa de va därför jag ville ha den. Men nu måste jag städa klart har inte gjort de än

såna här människor äger en sån mobil som jag har! FJORTISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0