16 juni Städning! :(

Usch! idag ska jag städa mitt rum och badrummet jag hatar att städa, men de måste ju bli gjort eller hur. Men om jag har tur sen så gör mammi pannkakor till lunch som hon lovade, JUSTE fan haha xD jag vaknade me jätte platt mage idag. Det är helt skumt ibland kan min mage dra in sig som fan på nätterna  och de har den gjort i natt, ganska trevligt faktiskt haha xD :) Igår bad jag alle om hon kunde skicka några bilder på mig från när jag hade min blonda långa hår, men hon va tyvärr inte vid den datorn hon hade bilderna på så hon skulle skicka dom någon dag här framöver, så jag tänkte lägga ut dom dock kommer jag klottra över facet för jag ser ut som ett skabb haha :) Men aja nu måste jag sätta på mig kläder så jag kan städa lite, springer runt i pjamasbyxor och bh ^^ ha en bra dag pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0