15 juni GRYMT TRÅKIGT!

JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT!!! emme har också tråkigt så vi sitter och snackar me varann

emelie. säger:

har du också tråkigt ?


emelie. säger:

feliz navidad


emelie. säger:

http://www.youtube.com/watch?v=ihW56Xa3XGQ


carro, säger:

som bara fan!!


emelie. säger:

haha då kan vi bilda klubb


emelie. säger:

jag sitter och lyssnar på feliz navidad ,då har man tråkigt


carro, säger:

men emme ditt cp haha xD


emelie. säger:

ahahhaha


emelie. säger:

jag har sååå förbannat trkigt


carro, säger:

asså jag me


carro, säger:

GRYMT TRÅKIGT!!!


emelie. säger:

samma här


emelie. säger:

vänta, ska äta chips


emelie. säger:

be right back


carro, säger:

okej jag vill okcås ha chips


emelie. säger:

åk sparkcykel hit så kan du få en chips omdu vill


carro, säger:

en chips


carro, säger:

bra sverige


emelie. säger:

men jag menade en chips bit


emelie. säger:

mohha


emelie. säger:

i wanna wish you a merry christmas


emelie. säger:

feliz navidad

Det här va vidion hon skicka, haha man ba WHAT?!?!


Kommentarer
Postat av: EMELIE

haha jag hade extremt trååkigt ;)

2008-06-15 @ 21:46:29
Postat av: caroline

Då va vi två gumman ;)

2008-06-15 @ 23:55:49
URL: http://carrss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0