13 juni SKOLAVSLUTNING! ^^

SOMMARLOV ÄNTLIGEN!! :) <3 jag har inte fattat det än men kommer bli otroligt glad när jag har gjort de ^^, Idag gick jag upp klockan sex och kollade mitt hår, sen åt jag frukost i sängen och kollade på t v, efter dom goda mackorna så sminka jag mig sen va klockan sju. Då gick jag och la mig och halv sov i en halv timme, sen va de upp och hoppa kolla sminket, bege sig ut till moppen och möta olivia. Sen åkte vi tillsammans till skolan, där vi först samlades i klassrummet, sen gick vi ut på skolgården och då va de bara massa sång och sånt, men jag, olivia och natta frös så jävla mkt så vi smög in i skolan igen och satte oss där och gick inte ut försen de va slut ;P sen fick vi betyg och sommaruppift ( en töntig tradition våran skola har ), jag va faktiskt ganska nöjd med mina betyg 6 VG och 6 G, ska sattsa på ett eller två MVG nästa termin då jag får 1000 spänn för varje. Aja nu på kvällen va vi nere vid isättravik och träffade lite folk sen så drog vi till centum och hyrde en film och sen begav vi oss hem till mig och kolla på den. Sen ringde dennis och frågade om vi ville komma till skolan och träffa han, emil, ramme och wik, så vi åkte till skolan och va där ett tag men de va så jävla svinkallt så alla åkte hem. Niu ska jag gå och lägga mig är grymt trött har hållt igång ända sen sex i morse, men nu sk a jag bara sova ut SOMMARLOV!!!! ;D ha de bra pussar&kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0