12 juni Skolavslutning imorgon! ^^

Gårdagen va så jävla lyckad! tror att niorna va jätte nöjda, jag åkte ju dit och hjälpte till i alla fall. Efter balen åkte jag, natta,joss och olivia in till statiol för att köpa kexchoklad haha xD störda som vi är, men det va så jävla kallt. Sen åkte vi hem till olivia och sov i hennes lekstuga som inte va 50 grader varm utan man frös. Aja idag så har klassen varit hos thompa tiger och grillat och spelat kubb :) jag vann alla matcher, jag och Tove! ^^ WE ARE THE WINNERS! ;D men sen åkte vi hem, lämnade natta hemma så åkte jag och olivia hem till olivia och kolla på danslärarens återkomst, jag tyckte den va bra men inte olivia ;D Sen åkte vi till centrum för att jag skulle ha hårfärg och olivia skulle köpa hårnålar till sin syrra för att hon gick på sin bal idag och förresten GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JULIA ! <3 ^^ Men sen va olivia tvungen att åka hem och mamma kom och hjälpte mig att välja färg och jag kan säga att de inte alls blev mkt förändrig till vad jag hade förrut de ända man ser är att utväxten inte syns lika mkt och de va mest de som jag vill så :D sen köpte jag en ny svart kajal, min va mini mini kvar så behövde verkligen en ny. Aja nu på kvällen har jag lockat håret inför morgondagen, får hoppas att det håller för de är jätte fint nu i alla fall. Nu måste jag gå och lägga mig ska upp kl 06:00 typ imorgon för att jag ska hinna sminka mig och fixa håret om de skulle behövas, ni får ha de jätte jätte bra så länge pusssar&kramar GOD NATT

Blir faktiskt as glad när jag hör den här ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0