11 juni Regn+städning=AS TRÅKIGT!

Idag gick jag upp halv nio ungefär, de känndes så jävla skönt för hela morgonen va as chill ^^ sen åkte jag till skolan ungefär tjugo över nio, i skolan mötte jag Amanda och Felicia. Sen gick vi in i klassrummet och alla som va där som inte var me på IP eller förberedde balen vi va 9st och vi skulle städa :( och jag kan faktiskt säga utan att ljuga att jag tror att jag städade mest av alla torkade as mkt och skjölde och diskade massa saker, och jag va själv hela tiden så de va jätte tråkigt bara för att natta och olivia hjälper till me balen men jag pallar inte de, men idag skulle jag faktiskt att velat vara me på de istället för att sräda för de sög!! Aja jag kom hem för kanske 40minuter sen och då slängde jag i mig lite pasta och köttbullar eftersom jag inte hade ätit nått i skolan. Nu ska jag gå och lägga mig framför tvn blev jätte trött helt plötsligt : / ha de bra pussar&kramar

Dagens Outfit!


Svart kofta (cardigan) VILA

Rosa klänning BIK BOK

Svarta Legins Gina Tricot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0