10 juni shopping

Halloj ^^ Idag har de varit en otroligt seg skoldag så jag tänker inte snacka om den, men annars har jag varit i Täby centrum och köpte en rosa klänning, en vit stor tröja som jag använder son klänning och en svart "cardigan" typ ;P Men jag åkte i alla fall dit med joss,olivia och emelie och när vi kom dit va att gå in på gina sen typ springa till donken haha xD va så jävla hungriga, jag och joss år cheseburgare (godaste som finns) och sen dela vi på en pomes :) Efter de så va typ jag i alla fall as trött så va typ as tråkig, men sen kom mamma och vi köpte de där grejerna eller klänningarna i alla fall och sen gick vi runt lite och hittade min VILA cardigan från JC och när vi stog i kö för att betala stog de typ västa "bög,brat,slisk" jag vet inte riktigt va jag ska kalla honom men han snacka i alla fall på som fan och guu va jag och olivia garva xD haha. Men sen va det hemfärd och nu på kvällen har bara jag och olivia kört runt lite me mopparna, de va en gubbe som typ blev as sur när vi körde förbi han för att han tyckte vi körde för fort :S vi körde inte så fort faktiskt typ 30 och det va de man fick köra där, aja så kan de vara ibland. Nej nu ska jag kolla på fotboll puss&kram

Kläning nr 1


Kläning nr 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0