1 juni

Halloj mina goda vänner ^^ nu är jag grymt stolt och icke stolt över mig på samma gång, men jag börjar me varför jag är stolt över mig själv och det är för att jag har gjort klart min so komplitering, pluggat matte och hitat min spanska bok :D de som gör att jag inte är stolt över mig själv är att jag har glömt mina so papper i skolan och kan däför inte plugga till provet vi har imorgon !%#"! så är lite lack på mig själv, men de är itne så mkt så får plugga på rasterna imorgon. Jag har ett sånt otroligt shoppingsug och då säger jag ba synd carro du har inga pengar att shoppa för, eftersom du valde att ha moppe och måste därför ha pengar till bensin och då säger jag de skiter jag i här ska shoppas! så de blir väll här någon dag i veckan där jag ska åka iväg och bara köpa massa kläder (massa = inte så mkt pga PENGAR), men jag ,åste fixa lite sommarkläder de sa också mamma att jag saknade så de blir väll någon dag när hon och jag åker iväg också :) ska köpal lite vita tunikor alltid fäscht till solbrännan ^^ apropå de solbränna så har jag nog fått lite färg i helgen, inte sådär jätte mkt men lite :) men nu ska jag snart gå coh lägga mig eller ska sätta mig i soffan me antingen en stor kopp grönt te eller ett stort glass kallt vatten ^^ mmm! ;P men ni får ha de bra pusssar&kramar

Känner verkligen att de börjar bli sommar nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0