31 juli Tillbaka

Heej bloggen carro är tillbaka och jag är här för att stanna :) jag har som jag tidigare sagt varit ute me båten i en vecka, de har varit ganska tråkigt men jag har i alla fall haft personer att snacka me så de va inte så farligt. En annan sak jga gjort under veckan är att jag har läst ut en bok "Året då allt gick snett" den kan jag rekomendera er tjejer för den tyckte jag om :) sen har jag börjat på en annan bok nu som heter "Smuts" och den är ganska seg har läst 100 sidor ungefär och har inte kommit in i den än tycker jag. Men nu är jag i alla fall hemma as skönt, min mammi har också hunnit fylla hela 40år GRATTIS! och hon är också mkt brunare än va jag är vilket jag tycker är orättvist men lite färg har jag fått i alla fall. Saknat natta och olivia så jävla mkt och jag tror jag ska ringa natta lite senare och se om vi kan hitta på nått, olivia är dock inte hemma än men jag tror hon skulle komma hem den 2 aug från Gotland. Nej nu måste jag tänka lite hmmm...va kan man skriva om...jo om jag har otrolig tur som jag inte vet alls om jag har så kanske jag kan få me mamma till stan på lördag och shoppa lite :D men hon kommer säga nej i sista sekunden som vanligt :( här är saker behöver (vill ha)

Löshår (hallå,mitt hår växer ju inte)
Klänningar
Ljusblåa jenas
Svarta jeans
Svarta högklackade (såg ett par as snygga i vecko revyn från wedins)
Ny väska (vet att jag aldrig kommer få utan kommer behöva köpa själv bara för att jag redan har tusen väskor)
Flip Flops

de där är grejer som jag verkligen behöver. Caroline har inte varit så duktig me mobilen den här månaden vilket betyder att hon kommer få betala 350kr av sin telefon räkning själv, vilket betyder att Caroline kommer inte ha så mkt pengar till nästa månad och de betyder att hon behöver mamma för att kunna få alla dom grejer hon vill ha, där va min plan hängde ni me ^^ haha. Aja får se om hon kan följa me mig, nej nu måste jag ut i solen ett tag ni får ha en bra dag

puss&kram

PS: Är de någon mer än jag som har varit ute me föräldrarna på båten, hur tycker ni om de? och hur har ni haft de?

Audrina bara log och skrattade, som vanligt!

Kommentarer
Postat av: anonym

hejhej, är ute med båten med föreldrarna nu, har vart ute i snart 3 veckor ;O. jag tycker att det är ganska tråkigt, men har träffat lite kompisar så det har vart rätt okej (; men nu vill jag heeeeeem ! hihi.

hare bra, puss

2008-07-31 @ 23:00:59
Postat av: caroline

ANONYM: Oj shit! tre veckor du har de nog lite värre än mig, de längsta min familj har varit ute va i 4 veckor fast de va när jag va liten den här sommarn har de blivit två veckors båtsemster sammanlagt, säger bara att jag förstår hur du har de :(

puss

2008-08-01 @ 01:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0