31 juli Har man tråkigt ring en vän ^^

Nu har jag varit hemma ca en timme kom då jag kom hem från joss ^^ och vi har inte gjort så mkt först satt vi inne på hennes rum och sjöng disneylåtar ni som känner oss vet hur vi kan bli haha xD sen så gick vi ut och träffa william och gick sedan tillbaka tiill joss igen för att sedan sätta oss och kolla på "House of wax" tycker den va lite små vidrig, eller de jag fick se i alla fall vid elva ringde mamma och sa att jag skulle hem :S så de va bara att ta moppen och dra sig hemåt. Hemresan gick extremt långsamt eftersom jag knappt körde över 40 xD lilla mesen carro, nej men jag vill kunna stanna om de skulle komma nått djur upp framför mig. Men jag kom i alla fall hem tryckt och säkert ^^ haha, imorgon ska jag träffa natta och vi ska väll åka och bada eller nått skulle jag tro :) nej nu orkar jag inte sitta här längre ska snart dra mig till sängen ha de bra ^^

puss&kram GodNatt



Wille i mina exrtemt coola brillor x)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0