21 eller 22? va säger man ^^

Jag kom typ precis hem från marcus, hade as tråkigt hade ingen att va me satt inlåst och gosa me bamse (katten). Men jag fick tillslut nog och gick hem, då snacka jag me joss&godin typ halva vägen hem sen ringde jag martin och snacka lite me honom sen ringde jag joss igen :) och sen dog mobilen så jag fick typ  sticka in och lägga den på laddning. Sen satte jag mig framför datorn ^^ så de är är jag har suttit den senaste halv timmen ungefär ^^ och jag vet inte vad jag ska göra :( Aja om jag skulle ha tur som jag inte har haft på hela kvällen så kanske martin ringer lite senare, hos marcus va de några as snälla tjejer :) jätte trevliga även om jag inte snacka så mkt me dom men jag snacka lite me en hon hette Ellinor tror jag,aja men hon va jätte trevlig i alla fall :) PUNKT,PUNKT,PUNKT och åter PUNKT jag har så tråkigt jag har inga blogg ider och jag ska ut på sjön nu typ en hel vecka :'( rena rama torrtyren ju!! jag tycker fan synd om mig själv (höhö som vanligt). Nej men jag kanske bara kanske slänger in nått mer inlägg men ni får ha de bra sålänge

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0