STÖRDA!!!!!!!!!!!

asså ja hatar min familj så jävla mkt dom är så jävla störda dom åker heldra til åre flera gånger och åka skidor som ja fan INTE tycker är lika kul som att shoppa och vara utomlands asså bara för att min jävla fitt familj ska till åre så kommer inte vi ha råd att åka utomlands asså ja kommer fan dö vi bor i nått jävla land som är helt kallt och äckligt ussccchhh HATA SVERIGE är på så jävla dåligt humör ja HATAR MIN FAMILJ så jävla hårt !!!!!!!!!!! ska fan be dom adoptera bort mig till en normal familj som vill bort till värmen och inte till nått jävla ställe som är ännu kallare!!!!!! och på fredag ska vi ha någon jävla prov och ja ska ha något spanska skit då också och SO ja pallar inte me nått allt är så JÄVLA JOBBIGT :'(sitter fan och gråter för att ja ät så jävla arg!! 
ska sova nu och hoppas ja är på bättre humör imorgon då ja också ska lära min 186 engelska glosor och 15 spanska fraser utantill!! ha de bra

xoxo carro
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0