Hemma igen ;)<33

ja nu är ja hemma igen as skönt ja pallar inte skriva va ja har gjort varje dag men ja kan sammanfatta de lite kort åkte på fredag morgonen kl 0700 typ eller nått flyger me platet från arlanda till östersund åker i en trång volvo taxi till åre gården Hotell Diplomat packar upp, skiter i att åka sidor eftersom de är så dåligt väder går ut och äter slappar sover. Lördagen va as seg gick upp av mig själv typ vid nio åt kollade ut de va ortoligt dåligt väder de blåste så man kunde typ inte röra sig haha xD ut och äter på kvällen as god oxefile va de ;) hem och sover. Söndag blir våran första skid dag as kul att få åka igen ;D fast känner mig som Stig H Olsson när ja åker ( ja suger närmare bestämmt ) ja sen va alla as trötta så hem och sov va de som gällde sen är ja jätte ledsen för att ja missade din födelsedag Olivia älskling :(<33 Grattis ändå. så nu är de måndag och min lilla pappa (okej liten är han inte typ 190 men, men) fyller år 40år fyllde han, så nu är han gubbe ;) vi åkte skidor och va ute och åt på kvällen, jätte mysigt ;D. ja så idag är de ju tisdag vaknade av att philip stog och skrek att ja skulle uppp för att mammam och pappa sa de men satte på min underställ så va de ut i backen igen ;P åkte en stund sen hem och packa sen åkte vi en BUSS??:S helt stört till flygplatsen vi skullle ju åkt taxi inte buss men, men alla blev förvånade. När vi kommit till flygplaten i östersund så satt vi och väntade en timme på att planet skulle gå sen kom planet och kärringen som skulle riva biljetten sa att hon ville ha legitimation av mig ja va vaa?? ja är 14, störd kärring, men sen va de flyget så vii flög en timme sen va de hämta packning och sen till bilen och nu är ja hemma de är så jävla skönt och ikväll är de "Gossip Girl" och "I huvudet på Gynning" fan de är så jävla skönt att vara hemma. Har saknat bloggen as mkt så ja tycker de är otroligt kul att skriva igen ;D och imorgon är de skolan as kul saknat alla som fan nattta olivia emme joss johan<33 mina änglar men vi ses ju imorgon ;D ska dra ha de bra xoxo<3

image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0