Har tråkigt xD

ja har extremt tråkig kvällen va as seg spenderade den mesta tiden i soffan framför tvn me natta och min familj pappa va as larvig och de ända mamma sa den här va bäst hittlis efter varje jävla låt ja då kanske ni har listat ut att vi kollade på melodifestivalen, som förresten va allmänt dålig. Men ja och natta gick upp till datorn när de va slut och spenderade den tiden me att glo runt på andras pea sidor och fy fan va vi skratta, men efter en timmer kanske kom natta pattas mamma och hämta henne så då blev ja ensam kvar :( men, men har skrivit allt till min redovisning på typ en halv timme de va faktiskt otroligt bra av mig fast ja gjorde de inte mer än va ja skulle tro att i alla fall få ett vg på eftersom ja måste fortsätta me mitt so prov som ja började på tidigare idag, fett stolt ändå ;D (a)
men imorgon ska ja upp vid halv åtta ja och mamma ska dra och träna sen är de hem och duscha skriva lite på so provet, sen ska vi till kyrkan WIIIE super kul (NOOT) men sen ska ja bara hitta lite bilder till redovisningen ska nog ta me på USB, ska ha lite bilder på isbjörnar och ozonlagret eftersom de är de som de handlar om mest. Lägger nog in lite saker innan ja går och lägger mig bla ett klipp där ja visar mitt rum;D. ha de bra sålänge

xoxo carro

image165
Jag är otroligt kreativ :D ja va på tortyr humör den so lektionen
Emelie tyckte om dom ;D<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha de va nog världens finnaste serie som jag har sätt i alla fall ;) hihi älskar dig gumman

2008-02-10 @ 12:10:09
URL: http://L0LL0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0