Duschat

nu har ja duschat as skönt kände mig helt skabb haha xD men de har varit en super dag faktiskt ;)imorgon ska vi ha lika kul eller hur älsklingar?<3 emelie vi saknade dig :'( vart va du?</3 men jaa ska nog joina mina lakan snart känner mig as trött i benen ,ja kom på att vi har ju två timmars hål timme på fredagar så ja kan ju plugga spanska då istället för nu ikväll när ja inte kommer orka, om olivia kan lära sig dom på en halv timme kan ja lära mig dom på två timmar, fett smart ja är asså;D men nu ska inte mina lakan känna sig ensama länge till för nu kommer ja men ja ni får ha de bra  pussar och kramar på alla hjärtans dag <333
God natt Älsklingar<3

image173
Hilary Duff blondie igen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0