Dåligt självförtoende! x 1000

ja nu sitter ja här, me mitt hår som ser ut som ja vet inte vad!!!!!!asså de är så jävla fucking kort ja ska aldrig klippa mig igen säger ja nu men de vet ja ju själv att ja är tvungen att göra sen, ja hatar min friösr är de någon som vet någon bra? asså ja sa till henne ja vill ha långt hår så klipp nästan inget bara lite på topparna då tar hon liksom av typ halva håret på mig :S asså hon är verkligen störd så ja satt och grät som fan när ja åkte hem därifrån! aldrig att ja går dit igen liksom hon är helt borta. Men ja nu ska ja snart gå och lägga mig tror ja, men ja hatar verkligen mitt utseende just nu ja är verkligen anticarro uusscchhh jävla skabb barn!! ska platta håret ja struntar i att inte göra de natt för du vet själv hur de ser ut på mig när ja inte gör de, de står åt alla håll fy fan!!!! men  ha de bra man kan börja undra när ja ska få bra självförtroende och börja gilla mig själv för de gör ja verkligen inte just nu :'( pussar och kramar Sleep well<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

du har världens finnaste hår !! jag skulle vilja ha ditt hår och du är hur fin som helts !! älskar dig så himla mycket sötnos

2008-02-21 @ 21:33:36
URL: http://L0LL0s.blogg.se
Postat av: natta

Du är absolut finast gumman !
älskar dig

2008-02-22 @ 23:50:48
Postat av: carro

hahha natta och olivia ni ljög just!!

2008-02-23 @ 00:39:59
URL: http://carrs.blogg.se
Postat av: Olivia

nehe de gjorde vi värkligen inte ! älskar dig tjejen !

2008-02-23 @ 13:14:46
URL: http://L0LL0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0