Beundrar unga mammor !

Jag måste bara få säga att jag verkligen beundrar unga mammor att ni har tagit ett sånt stort avsvar, jag tycker de är otroligt starkt att klara av att föda och uppfostra ett barn i så ung ålder, dom flesta av mina kompisar säger att livet förstörs om man får barn i ung ålder, visst man kan inte festa me kompisarna och kan inte vara borta så mkt men de är ju som ett nytt äventyr som börjar man ska gå igenom en graviditet som jag har fattat på visa inte är så lätt att gå igenom sen ska man uppfostra ett barn och göra den till en bra människa. Jag tycker att de är otroligt starkt och ni ska inte vara några man ser ner på utan borde se upp till, att ta de ansvaret är inte alla som klarar av.

Jag beundrar er otroligt mkt ;)<3pussar och kramar på er och på era små älsklingar<3

image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0