20/2

asså de här har varit en helt galen dag vi har skrattat så jävla mkt så ja har ont i magen asså i skolan hade vi hemkunskap och gjorde as äckliga bröd usscch! sen hade vi typ svenska där satt vi och skratta hela lektionen killarna började kasta saker på varann och mitt i allt satt ja, natta och olivia och as garva xD Men sen va de "seriös ET " i datasalen eller i alla fall för mig natta satt och skrev i sin blogg olivia vet ja faktiskt inte va hon gjorde men ja plugga engelska som vi har tills på typ fredag tror ja... JUSTE sen har vi sportlov as skönt;D då är de åre som gäller me natta ;)<3 men ja sen gick vi hem till natta komöverens om att åka in till Mccdonalds och köpa glass elller efter enstund ja låg typ och as garva hemma hos natta så vi missa första bussen men sen va de bara att vänta på nästa så de gjorde vi. Sen åt vi glass och sen åkte vi hem igen xD juste på mccdonalds så tog en tant våra pengar när vi tappa dom och stoppa dom i plånboken sjuk människa eller vad?? haha men ja sen när vi kom hem så gick ja me natta hem olivia gick hem till henne och vi satt och hade seriöst snack i nattas kök och natta trilla av stolen jävla klant du är gumman haha xD me sen kom mamma och hämta mig och nu har ja precis ätit så ja ska nog sminka av mig snart. Ska faktiskt sattsa på att komma i säng tidigt idag fett skönt ;) men ja ni får ha de bra pussar sleep well ;D<3

image186


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0