13/2

Ja min dag har varit ganska okej, inga vanliga lektioner idag i alla fall. Sen efter skolan följde ju natta och olivia me mig hem vi gjorde en kladdkaka som va super god ;D^^ men sen gick vi till datorn och ja har hjälpt dom lite me blogg designen så nu är dom fina:D men ja dom har båda nyss åkt hem de blev lite fight här mellan mig och natta xD och olivia sitter förstås brevid och garvar men men så är hon ^^ (a) en liten ängel asså, medans jag och natta kan bli typ galna satt och slog varann me kuddar hahaha xD ja vann ;)

Men min kväll innehåller LOST och lite plugg eftersom ja vet inte om Yovanna kommer att säga till mig att ja ska göra de där  muntliga spanska provet som ja missade förrut, som ja faktiskt inte har  pluggat till om ja ska vara ärlig xD men ja gillar inte spanska sådär jätte mkt ja tycker bara att de är svårt, vi har kul på lektionerna ibland(och de är när vi gör allt annat som inte har me spanska att göra vilket vi gör ganska ofta) vi sitter mest och snackar. Men ja imorgon är de ju Alla<3Dag som också är mina föräldrars bröllopsdag vilket ja tycker är lite gulligt ^^ men ja vet inte va ja ska göra faktiskt kanske kan åka in me tjejerna till stan och fika eller nått skulle vara mysigt;D<3 men ja får väl höra lite me Olivia och Natta, Emelie ska ju gå på bio me Chrille vet vi så vi singlar får väl hitta på något annat :D vi kan ju också kanske åka och se någon bio skulle vara mysigt, men ja ska fundera lite på va vi andra skulle kunna hitta på imorgon ;) men ha de bra xoxo

Vad ska du göra på Alla<3Dag? ^^

image170

Kommentarer
Postat av: Natta

Or not, jag vann ! ;)

2008-02-13 @ 20:53:54
Postat av: carro

Knappast! xD

2008-02-13 @ 22:14:50
URL: http://carrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0