1 augusti Golf ^^

heej :D idag har jag varit me natta och vi har varit tro de eller ej och golfat haha xD och de va as kul ^^ Man känner att man måste spela golf ganska ofta för att få in "svingen" höhö* men de gick ganska ok för mig ändå tycker jag haha xD fick iväg bollarna i alla fall :) Natta tyckte först att de va fel på klubban men de gick bra för henne sen också haha, lr efter vi hade fått lite tips från en man som stog brevid och slog haha xD aja men sen drog vi i alla fall hem till mig och nu på kvällen har vi bara kollat på tv, käkat pastasallad och bakat äppelpaj. Nu har jag och natta precis bäddat en säng till henne eftersom hon ska sova här och vi ska alldels strax sätta oss och kolla på film, men ja nu ska jag väll dra mig ut mot vardagsrummet ni får ha de bra sålänge

Juste ett stort GRATTIS till Clarres kompis Adam från Kalmar som fyller 17år idag ^^

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0