1 augusti 22dagar till skolan börjar :(

heej bloggen :) idag åt jag världens godaste frukost ^^ vattenmelon och vindruvor, as gott. sen har jag faktiskt bara kollat på tv men snart ska jag nog ringa natta ^^ så jag får göra nått :) Jag har varit inne på http://www.forever21.com/ och kollat på kläder och hittat en massa godingar jag skulle vilja ha, massa klänningar jag har fastnat för en blå (se nedan) tycker den är fin men ändå så pass enkel att man kan ha den på vardagen :) ska se om jag kan tvinga mamma vilket inte är så troligt men den där klänningen är utan tvekan värt ett, två eller tre försök ^^ haha, nej men jag har inte så mkt mer att säga hoppas ni får en super underbar dag

puss&kram

va tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0