vakna typ nyss

vakna typ för en halv timme sen är as trött har precis varit nere och ätit två knäckebröd men inget på för ja orka inte lägga på nått hahaha jao men idag ska jag sova hos andruuw vi ska typ titta på "våran" film och det är var är zlatan som vi har tittat på typ varje gång vi har sovit och vi tycker fortfarande den är lika rolig sen sak vi typ se "Forest Gump" eller nått. Men innan jag går till henne måste ja plugga ska nog skrivia lite på no-arbetet sen ska jag göra en matte läxa och sen tror jag att ja gör några frågor i häftet som ska vara klart tills på måndag så gör jag resten i morgon. Men jag vet inte om jag kommer kunna uppratera mera idag men om ja inte gör de så,
ha de bra ;Dhejdå
&
sleep well

image7

Kommentarer
Postat av: Josephine !

forest gump är faktiskt lite söt :) men akta så att jag inte skickar radon på dig ! PUSS:)

2007-11-24 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0