sämsta dagen på året

Asså idag har allt varit as jobbigt föst liksom får man stå och fixa håret eller försöka i alla fall men allt blir bara as dåligt sen så är liksom allt smink verkligen under ögonen efter typ fösta lektionen sen så är de as äcklig mat i skolan. Efter lunchen så stog jag och Joss i cafet i tre timmar as trist. Åker och kollar på när min brosa spelar hockey han förlorar jag åker hem försöker fixa den här bloggen men misslyckas först sen så kommer en helt underbar tjej och hjälper mig när hon har fixat de så förstör jag de så jävla fittig i huvet som jag är sen så är hon så jävla snäll och hjälper mig igen de blev as bra tack amanda<3 och de va min dag en sak var bra och de va att jag fick hjälp av nån som stod ut me mig tack så mkt <3 men ska sova nu eller i alla fall försöka
Godnatt ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

jobbig dag verkligen! =/ sov gott

2007-11-26 @ 23:14:31
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: carrss

Du skulle bara veta hur jobbigt de va

2007-11-27 @ 22:56:58
Postat av: Joss

jag tyckte att det var roligt i cafeeterian :)

2007-11-29 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0